czwartek, 31 maja 2012

Wiem,że długo już nic nie dodałam i coś czuję,że długo nie dodam kolejnej części.
Dziś była szkoła,jutro wycieczka szkolna(całodniowa),sobota-festyn szkolny,niedziela-spotkanie z przyjaciółką oraz koncert(taneczny).Jak widzicie mój grafik jest dość napięty,chętnie bym coś dodała,ale zwyczajnie nie mam czasu.Może dodam w sobotę,a może dopiero w poniedziałek.Przepraszam Was bardzo:***

Mam nadzieję,że nie zniechęcicie się do tego bloga:)
                                                                                              Ms.Styles 

                                                                    

4 komentarze:

  1. Wielka szkoda że na razie nie napiszesz następnej części...:( ale rozumiem cie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem.... szkoda, a cóż...w każdym razie będę czekała :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( Ale poczekam ...
    Pozdrowienia dla wszystkich Directionek ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Blog! Pasz talent ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://dreams--come-true.blog.pl/2012/06/

    OdpowiedzUsuń